понеделник, 15 юни 2009 г.

СНИМКИ ОТ ПРИМОРСКО 13-15ЮНИ 09






13 коментара:

Temenuzhka Petrova каза...

Чудно е това Приморско, приятелко моя,снимките са много хубави, а и добре сте се попекли май!:)Морето ни зове, зовееее...Ех...

Aquawoman каза...

Блазе ти, Силви ! :-) Разтуптя ми сърцето със снимките от плажа ... искам вече и аз, но ще почакам още един месец .

Neizi_ss каза...

Лелий морееееееееее - къде е чак август ... Силви страхотни са снимките :) ма как не те беше срам да разлайваш кучетата така ...:) Целувки и хубав ден от мен :)

Силвия Тенчева каза...

Нушенка,благодаря ти,както винаги съчетаваме полезното с приятното,а морето наистина ни зове,човек придобива друго изражение като диша този въздух...

Силвия Тенчева каза...

Дани,внимавай с това нежно сърчице,много е спокойно в момента по морето и цените ще продължават да бъдат народни,кризата си окзава влияние...а иначе времето лети и скоро ще дойде и твоят момент:)

Силвия Тенчева каза...

Нейзи,обичам да разлайвам не само кучетата:)))ами вие поне сте близко до моренцето и винаги можете да отскочите,морски целувки и от мен!

Lili каза...

Ухаа че хубави снимки :) Силвинка страхотна си мацко :) Благодаря ти,че ни докосна до своите преживявания :)
Усмихнат и слънчев ден от мен :)
Целувки:)

Temenuzhka Petrova каза...

Отивам да купувам нов бански, то се видя:))Че сега като скокнем в Хисаря в спа-хотела след два дни, море няма, ама басейн и джакузи има:))Така и не ги изпробвах нито веднъж досега тези екстри,пропуските са за моя сметка...

Силвия Тенчева каза...

ОООООООО Лилииииии,драго ми е,отдавна не си се появявала,имам още много от тези...желя ти скоро да усетиш мириса на моренцето и да имаш страхотни преживявания....целувки:)))

Силвия Тенчева каза...

Нуши,ами крайно време е да се купиш бански,знаеш че първата ми работа е да се топна в басейна като пристигнем в Хисаря,радвам се ,че накрая се реши да изпробваш екстрите на спа процедурите:)))

Милена каза...

Страхотни снимки!

Силвия Тенчева каза...

Благодаря Миленче...пожелавам ти скоро да си на морския бряг:)

Daria каза...

Нека да е лято!!!