събота, 23 май 2009 г.

Да пием вода преди ядене за да не качваме килограми

Ново проучване показва,че хората които пият две чаши вода 20-30 минути преди хранене,губят значително повече тегло от тези, които не го правят.Установено е още,че тези които пият вода преди ядене поемат средно с 75по-малко калории.Ако се храним така в продължение на една година всеки обед и вечеря ,се очаква теглото да се намали с 6 до 8кг.Много е трудно за тялото да разграничи глада от жаждата.Ако не пием достачно вода през деня,може да объркаме жаждата с глад и да изядем повече ,отколкото наистина се нуждаем.Така,че достатъчното поемане натечности е важно,особенно ако искаме да сме по-слаби.И да не забравяме да консумираме повече течни храни като супи,зеленчукови и плодови сокове и нискомаслени млека.

3 коментара:

Lil каза...

Не съм съгласна Силви :) Аз съм си свинче по рождение и пия страшно много вода,навик от спорта.Но пиенето на вода влияе зле на хората със слаб метаболизъм и пиейки вода ,те я задържат повече от нормалното и се надуват.Аз страдам от проблеми със стомаха и ако пия повече вода,отколкото мога да "смеля" веднага ми се подува стомаха.Също е вредно и за хора,които стоят в седнало положение повече от 8 часа-пак такива кат' мен дето работят само на компютър,защото водата не се разгражда ,както сама знаеш ,а излиза или се отделя чрез сегменти от жлезите.Но в седнало положение ,тялото залинява и всички отделителни процеси се забавят.Та за отслабването не става,при такива случаи де.Но прии бърз метаболизъм или нормален ,при повечко движения ,то самото тяло изисква консумацията на повече вода.
А това,че човек не може да разграничи точно дали е гладен или жаден не е точно така.Можем сами да си направим упражнение,чрез което да разберем дали да пием вода или да хапнем.Дъвката е основният инструмент.Хапваш една дъвка (при дъвченето се отделя слюнка,която организма приема като течност) и ако си жаден ,след дъвченето вече не си.Ако с гладен ще огладнееш още повече.
Та така с водата :)

september-silvia каза...

Лили,за теб сигуно си права,мога да ти направя специална програма от упражнения за да се раздвижваш от седенето пред компа,аз си поръчах един уред и съм си го сложила в офиса и като ми се схване задника ставам и почвам да се движа, а за водата нищо не ти пречи да пробваш...да ти напомян ,че водата лекува и болни стомаси..но е противорчива темата,при всички случаи водата помага..е това си е мое мнение,не го налагм бейби!

Lil каза...

Силви аз пия вода,много :) Идеята ми беше,че не я пия преди ядене,защото знам точно кога съм гладна или жадна :)
Имам си упраженение за седене-Тибетско :)
Благодаря ти все пак :)
Цунки :)