събота, 11 септември 2010 г.

Supertramp - Breakfast In America

11 коментара:

Анонимен каза...

РАЗБРАХ.ЩЕ СЕ СТАРАЯ ДА НЕ ДОПУСКАМ

Unknown каза...

Честит рожден ден СИЛВИЯ...
Какво да ти пожелая?Красотата си я имаш.Щастието е в сърцето ти.Ум.Този ти е достатъчен,за да живееш така,както искаш.Любов?..За какво ти е,след като всички около теб те обичат.
Тогава ще ти пожелая да вярваш в себе си и да крачиш уверено по пътя на живота.

september-silvia каза...

Боби,страхотни пожелания,благодаря ти много,винаги може и повече,все не съм доволна от себе си,но явно така съм устроена,хубав ден приятелю:)

Temenuzhka Petrova каза...

Честит Рожден Ден и тук,скъпа!Нека всички твои мечти станат реалност!Бъди все така неотразима, лъчезарна и добра приятелка!Обичам те!Целувки!

momenti-momenti каза...

ЧЕСТИТО и от мен! Това, че все не си доволна от себе си, е от девата. ;) Големи префекционисти са.
А на теб, Силве-прекрасен ден и много поводи за усмивки!

september-silvia каза...

@НУШИНКА И АЗ ТЕ ОБИЧАМ МНОГО СКЪПА МОЯ ПРИЯТЕЛКО-НАЛИ ЗНАЕШ:)
@АНИ,ИМА НЕЩО ВЕРНО ЗА ДЕВАТА,ДОРИ ПОНЯКОГА СЪМ НЕЩАСТНА ЗАРАДИ ТОВА,АМА СИ СВИРКАМ И МУ ОТПУСКАМ КРАЯ,БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО:)

Zvetanka Shahanska каза...

Честит рожден ден, Силви:)Много усмивки, добро настроение и щастие. Разбира се и здраве:)))Радвам се и извънредно ми е приятно, че сме приятели тук:)))Голяма искрена прегръдка:)

september-silvia каза...

Благодаря Цвети,хубави пожелания както винаги от теб,и аз се радвам ,че сме приятели-какво по-хубаво от това,целувки:)

Lady Million каза...

Честит рожден ден на патерици.Песничката е супер разтоварваща :)

Valkocompany каза...

Няма да ти пожелавам нищо :)
Защото през последните години се правя че нямам рожден ден :)
Намекът е ясен :)

september-silvia каза...

благодаря лейди million:)
Вал,въобще не се притеснявам от годините си,това единсвеният начин да живеем дълго:)живота е прекрасен:№