събота, 24 април 2010 г.

За да сте бодри – по-добре малко упражнения отколкото кафе!


Бавната разходка увеличава с 20% нивото на енергия и с 65% намалява умората, заявяват учени от университета на щата Джорджия.
Те са изследвали хора, които са признали, че водят заседнал начин на живот и са се оплаквали от хронична умора.
Участниците в изследването, продължило 12 седмици, са били разделени на три групи. Първата се е занимавала с велотренажор по 20 минути 3 пъти в седмицата в умерено темпо. Участниците от втората група са правили същите упражнения, но с по-малко натоварване, а третата група изобщо не се е занимавала с физически упражнения.
Резултатите показват, че новото на енергията при участниците от първата и втората група се е повишило по равно - с 20%. Чувството за умора на участниците от втората група, занимаваща се с леки физически натоварвания, се е намалило значително по-бързо, отколкото при тези, занимавали се с умерено интензивни упражнения.
Според изследователите, основни причини за недостига на енергия и хроничната умора е, че много хора работят твърде много и не се наспиват добре. “Дори и лекото физическо натоварване е отличен начин да се почувствате по-бодри – то е по-полезно от кофеина и енергийните напитки”, твърдят учените, цитирани от Ройтерс.(а)
Аз предпочитам две в едно-кафе+ физически упражениния:)
zdrave.bg

6 коментара:

Aquawoman каза...

Силви, напълно съм съгласна! По-отпочинала се чувствам след две кратки разходки дневно, вместо когато цял ден съм стояла у дома и не съм правила нищо. Дори леката домакинска работа зарежда с енергия и добро настроение :)

Valkocompany каза...

И аз Силви съм фен на 2 в 1
Приятен дъждовен уикенд :)

Igelkotten Milli каза...

И аз съм "ЗА" двете в едно :-))

september-silvia каза...

Дани ,както виждам всички мислим еднакво,движение му е майката:)))
Вал,тук цял ден е слънчево и настроението ми е супер:)
Миленче съгласна съм:))))

Temenuzhka Petrova каза...

Напълно съм съгласна, но и от кафенцето не се отказвам, към него съм си пристрастена:)Успешна и приятна нова седмица, миличка!

september-silvia каза...

Да Нуши,първата работа е да си направя кафето сутрин,после всичко останало ,приятна неделя и целувки:)))))