сряда, 11 май 2011 г.

Знаем ли какво искаме?

Имаме навика да се оплакваме от хората с които сме в някъква връзка.Например"Моите колеги са толкова мързеливи,.Съпругът/а ми толкова много ме ядосва.Децата ми са толкова трудни,гаджето ми е толкова странно и т.н. и т.н.И оплакването ни винаги е съсредоточено върху другия човек.Ала за да работят винаги добре едни взаимоотношения,трябва да се фокусираме върху това,което ни харесва в отсрещния човек,върху това което ценим в него, а не върху това което ни кара да се оплакваме и ни дразни.Истината е ,че трябва открием ,че когато се концентрираме върху оценяването и добрите качества на другия ,ще започнем да откриваме нов и нови такива.Цялата радост е на честота на любовта,най-високата и най-мощна честота.Не можеш да държиш любовта в ръката си-можеш само да я чувстваш в сърцето си.Тя е начин на съществуване.
Често даваш на другите възможност да градят твоето щастие- и много пъти те се провалят в изграждането му по начина,по който ти искаш.Защо се получава така?Защото има само едни единствен човек,който може да бъде отговорен за твоята радост,за твоето щастие- и това си самия ти!

5 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Така е. Всичко зависи от нас как ще погледнем на нещата!Ако правим всичко с любов, нещата се случват! Поздрави, Силви!

Unknown каза...

Истината е, да извадим гредата от собственото си око:) така е, но трудно се осъзнава.

september-silvia каза...

Цвети,Емо,слагаме розовите очила и виждаме хората около нас без недостатъци,няма идеални приятели и партньори,хубав ден ви желая:)))

Neizi_ss каза...

о, да - отдавна съм спряла да се оплаквам, просто, защото няма полза от това - и да мрънкам, никой няма да дойде да ми реши проблемите - затова напълно споделям мнението ти Силви :) Целувки!

september-silvia каза...

къде се изгуби Нейзи?и аз не мрънкам ами правя това което трябва,целувкии от мен:)