сряда, 28 март 2012 г.

Молитвата на Екзюпери

Молитвата на Екзюпери

Господи,аз моля не за чудеса и не за миражи,а за силата на всеки ден.Направи ме наблюдатален и находчив,за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита,които ме вдъхновяват.Научи ме правилно да разпределям времето в живота си.Дари ми тънък усет,за да различавам значимото от маловажното.Аз моля за сила за въздаржание и мярка,за да не пърхам и...ли пълзя в живота,а разумно планирал деня си,да мога да видя върхове и далечни простори.Помогни ми да осъзная,че илюзиите не помагат с нищо.Нито спомените за миналото,нито мечтите за бъдещето.Помогни ми да бъда тук и сега и да възпраемам тази минута като най-важната.Опази ме от наивната вяра,че всичко в живота трябва да бъде гладко.Дари ми ясно съзнание за това,че сложностите,пораженията,паданенията и неудачите са естествена част от живота,благодарение на която ние растем и съзряваме.Напомняй ми,че сърцето често спори с разума.Изпрати ми в нужния момент някой,който има силата да ми каже истината,но би го направил с любов.Знам,че решението на много проблеми е в изчакването.Затова научи ме на търпение.Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство.Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар от съдбата.Дай ми богата фантазия,за да мога в нужния момент,на нужното място,мълчейки или говорейки,да подаря някому нужната топлина.Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота.Дай ми не това,което искам.а това което действително ми е необходимо.Научи ме на изкуството на малките крачки.

Няма коментари: